Szkolenia
i warsztaty

First Time Manager
22-23 listopada, 9:00-17:00 | 9:00-15:30
Warszawa, Centrum Konferencyjne ADN

O szkoleniu

Wymarzony awans za mną - jestem managerem!
Tylko co teraz...?!

Doskonale znamy to uczucie pełne euforii i obaw, ideałów i zderzenia z często zaskakującą rzeczywistością. Dlatego chcemy Cię zaprosić na warsztaty First Time Managerów, które pomogą Ci poczuć się jeszcze pewniej w roli lidera i skuteczniej zarządzać swoim zespołem!

Szkolenie prowadzone jest przez dwie ekspertki dla społeczności BIM Meetup.

Opinie uczestników

Warsztaty Meetupa dostarczyły mi świeżego spojrzenia na naszą branżę. Nie ma to jak usiąść z innymi, podyskutować i wypracować wspólne wnioski. Nowe programy też zawsze warto poznać, tym bardziej kiedy szkolenie dostarczane jest przez specjalistów.

Michalina Węgrzynowska

Każda forma rozwoju jest na wagę złota, ale to co oferuje Meetup to coś więcej. Sale dyskusyjne okazały się strzałem w 10! A warsztaty bronią się za każdym razem. Organizatorzy szukają różnych ciekawych form dzielenia się wiedzą, a luźna atmosfera sprzyja jej przyswajaniu.

Karolina Błaszczyk

Najlepsza inicjatywa BIM w Polsce- tu nawiązałem masę nowych, branżowych znajomości. Maksimum konkretów i doświadczenia z realnych zastosowań, minimum marketingowego nawijania makaronu. Dużo szczerości, wzajemnego wsparcia i humoru. Zero nudy!

Marcin Kopania

Dla kogo jest szkolenie First Time Manager?

dla początkujących w roli managera
dla doświadczonych managerów, chcących uporządkować swoją praktyczną wiedzę
dla tych, którzy chcą w niedługim czasie wejść w taką rolę
dla każdego, kto staje się szefem dla niedawnych współpracowników

Udział w szkoleniu nie wymaga wiedzy i wcześniejszej certyfikacji. Jest to pierwsze podstawowe szkolenie z zakresu zarządzania zespołem.

Co Cię czeka?

Podczas szkolenia przyjrzymy się wyzwaniom związanym z rolą managera, z którymi będziesz się mierzyć na co dzień, a także poruszymy kwestie związane z budowaniem autorytetu, bo nie przychodzi on magicznie z pierwszym dniem w którym wchodzimy w nową rolę. Pojawi się również temat budowania zaangażowania w zespole i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami, bo takich w roli związanej z pracą z ludźmi jest wiele. Bo przecież człowiek to ciągle największa zagadka.

Będziemy pracować nad:
Zrozumieniem wyzwań, które wiążą się z rolą managera
Praktycznym podejściem do skutecznego zarządzania zespołem i budowania relacji
Wymianą doświadczeń z innymi uczestnikami

Dodatkowo w cenie szkolenia otrzymasz:

Certyfikat ukończenia szkolenia potwierdzający zdobyte umiejętności oraz publiczne wyróżnienie na  naszym profilu LinkedIn o Twoim udziale.
Czas na networking z przekąskami i napojami, umożliwiający nawiązanie relacji zawodowych i wymianę doświadczeń
Indywidualną konsultację z zakresu psychologii biznesu lub sesję coachingową aby móc jeszcze skuteczniej pracować nad wyzwaniami związanymi z nową rolą.
Materiały szkoleniowe, które pomogą Ci w dalszym rozwoju.

Szkolenie startuje za:

00
Dni
00
Godzin
00
Minut
00
Sekund

Zakup biletów

Szkolenie
First Time Manager

Dla każdej BIMowcy 🐑:

✅ 2 dni mięsistego szkolenia

✅ 2 prowadzące ekspertki w temacie

✅ przerwy kawowe

✅ jedna dłuższa przerwa dziennie (własny lunch)

✅ godzinna konsultacja z ekspertem z rynku

1200 zł
Wybieram

Program szkolenia:

Dzień 1: Ja jako manager

Wyzwania nowo mianowanego managera
Autorytet managera – źródła „władzy” managera
Wartości managera
Archetypy – budowanie marki osobistej
Exposé – po co? kiedy? jak?
Dzień 2: Ja jako manager w moim zespole
Zrozumienie wartości pracy zespołowej
Budowanie kultury współpracy
Przywództwo sytuacyjne
Dysfunkcje w zespole, a jego efektywność

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

Zrozumiesz z jakimi wyzwaniami mierzy się nowo mianowany manager i jak sobie z  nimi radzić.
Nauczysz się przygotowywać i wygłaszać exposé managera – skuteczne narzędzie na start w nowej roli.
Dowiesz się, jak budować autorytet i z czego wynika „władza” managera.
Określisz swoje kluczowe wartości i nauczysz się je komunikować.
Zrozumiesz znaczenie pracy zespołowej i nauczysz się tworzyć kulturę współpracy w zespole.
Nauczysz się jak dopasować swój styl zarządzania do różnych osób i sytuacji w zespole.
Dowiesz się jak rozpoznawać problemy w zespole i skutecznie im przeciwdziałać, żeby zespół działał sprawnie i efektywnie.
Będzie jak zwykle w stylu Meetupa - swobodnie, wesoło, ale konkretnie merytorycznie i w dobrym towarzystwie!
Wystawiamy fakturę do każdego zamówienia. Jesli chcesz, aby była ona na dane firmy, uzupełnij pole NIP przy zakupie. Przyjdzie do Ciebie mailowo, zaraz po opłaceniu zamówienia.

Jeśli potrzebujesz faktury proforma lub z dłuższym terminem płatności, napisz do nas na info@bimmeetup.pl

Jeśli ta tematyka Cię interesuje, ale nie masz teraz możliwości wziąć udziału w kursie, zapisz się do newslettera by otrzymywać dodatkowe materiały oraz informacje o kolejnej edycji.

Prowadzenie

Warsztaty poprowadzą dwie ekspertki, psycholog i coach, na co dzień wspierające managerów różnych szczebli w branży budowlanej, które podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, pomagając Ci lepiej zrozumieć siebie w roli lidera oraz potrzeby Twojego zespołu.

Patrycja Kania

psycholog i HR Business Partner

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z managerami w jednej z czołowych firm wykonawczych w branży budowlanej. Na co dzień łączy wiedzę psychologiczną z realiami biznesu, wspierając managerów w budowaniu skutecznej komunikacji, rozwiązywaniu konfliktów i podejmowaniu trafnych decyzji personalnych oraz w poruszaniu się po zawiłościach prawa pracy. Doskonale rozumie wyzwania, z jakimi mierzą się osoby na stanowiskach kierowniczych – jej szkolenia są konkretne, osadzone w realiach biznesowych i nastawione na praktyczne rozwiązania. Współpracujący z Patrycją cenią ją za otwartość, opanowanie i umiejętność przekładania trudnych tematów na język codziennej pracy.

Elżbieta Oślizło

HR Business Partner, Coach, Trener

Od ponad 13 lat związana jest z działami HR w różnych branżach – od lotnictwa, przez automotive, po budownictwo – co daje jej szeroką perspektywę na to, jak różnie mogą funkcjonować organizacje i jak różni potrafią być liderzy. To właśnie to nauczyło ją, że nie ma jednej drogi do bycia dobrym managerem – ale każdy może odnaleźć swoją własną. Współpracuje z liderami, wspiera zespoły i pomaga ludziom rozwijać się oraz działać skuteczniej. Prowadzi warsztaty z zakresu rekrutacji, zarządzania zespołami, komunikacji i współpracy, a także szkolenia dla osób rozpoczynających swoją przygodę na stanowiskach managerskich. Jako coach pracuje z osobami, które chcą świadomie kształtować swoją karierę, rozwijać kompetencje, poszerzać perspektywę.

Lokalizacja

Widzimy się w Warszawie, w ADN Centrum Konferencyjne przy Grzybowskiej 56. Bądźcie wcześniej, żeby móc jeszcze złapać jakiegoś owoca, kawałek ciasta, kubek z kawą i... oddech.

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie i kiedy odbywa się szkolenie?

Zapraszamy Was do komfortowych i w pełni wyposażonych sal szkoleniowych w ADN Centrum Konferencyjne w centrum Warszawy, przy ulicy Grzybowskiej 56. Kiedy? 22 listopada od 9:00 do 17:00 i 23 listopada od 9:00 do 15:30

Co ze sobą zabrać?

Przede wszystkim weź ze sobą chęć do aktywnego uczestnictwa! Zapewniamy notatniki i długopisy. Laptopy i tablety na bok, skupiamy się na interakcji i wymianie doświadczeń. Przyjdź z otwartym umysłem i gotowością do działania!

Co z indywidualną sesją?

Po szkoleniu roześlemy Wam mailowo propozycje terminów. Będziecie mogli dopasować termin konsultacji, wybierając, czy chcecie skorzystać z sesji coachingowej czy konsultacji psychologicznej. To okazja, by spotkać się 1 na 1 z ekspertkami, które poprowadzą Was przez cały proces szkolenia i pomogą w dalszym rozwoju!

Czy szkolenie jest nagrywane?

Nie, szkolenie nie jest nagrywane. Jeśli zdecydujesz się na udział, warto być z nami przez oba dni. Program jest skrojony specjalnie dla managerów z branży budowlanej i stanowi spójną całość. To wyjątkowa okazja, dlatego nie udostępniamy nagrań – jedynym sposobem na przyswojenie materiału jest aktywne uczestnictwo na żywo.